Komunikat o błędzie
You must have JavaScript and cookies enabled in your browser to flag content.- Strona główna
- Sklep
- Public Relations Sztuka skutecznej komunikacji w teorii i praktyce
Public Relations Sztuka skutecznej komunikacji w teorii i praktyce
28,00 złNowe narzędzia i tradycyjne techniki
Oddajemy do rąk Czytelników kolejną monografię poświęconą badaniom i praktyce public relations. Artykuły zawarte w książce podejmują dalsze zagadnienia związane z tą praktyczną działalnością ujawniając fakt, że PR rozszerza zakres swojego oddziaływania, dotyczy nowych organizacji, obszarów aktywności, a także wykorzystuje środki i techniki do niedawna zarezerwowane dla innych sfer praktycznej działalności w zarządzaniu organizacjami. Kluczową cechą prezentowanej monografii jest poszukiwanie nowych rozwiązań dla praktyki PR oraz innych niż dotąd obszarów badawczych. Celem monografii jest ujawnienie różnych sposobów myślenia o public relations, a także postawienie przed badaczami i praktykami inspirujących pytań o techniki PR, zakres oddziaływania PR na różne obszary życia społeczno-gospodarczego oraz czynniki, które wpływają tak na praktykę PR, jak i wizerunek organizacji.
Ze Wstępu
Autor: Anna Adamus-Matuszyńska (red.), Renata Maćkowska (red.)
ISBN | 978-83-7164-809-0 |
---|---|
Wymiary | 155x230 mm |
Liczba stron | 228 |
Rok wydania | 2013 |
Wstęp
Krystyna Wojcik: Wizerunek i reputacja – tworzenie, różnice i znaczenie pojęć w świetle literatury światowej
Rozdział I. Nowe narzędzia w praktyce public relations
Bogumiła Barańska: Indywidualny coaching jako narzędzie rozwoju osobistegonauczyciela akademickiego i jego wpływ na wizerunek uczelni
Paweł Kocoń: Intranet jako instrument wewnętrznego public relations
Marcin Młodożeniec, Marcin Tutaj: Aktywność marek w serwisie Facebook jako sposób na budowanie relacji z interesariuszami
Dawid Szarański: Komunikacja zewnętrzna klastrów technologicznych z wykorzystaniem ICT, na przykładach polskich i zagranicznych
Rozdział II. Tradycyjne techniki we współczesnej praktyce public relations
Iwona Błaszczak, Izabela Niziałek: Sponsoring jako instrument promocji wizerunku uczelni wyższej
Irena Kamińska-Radomska: Autoprezentacja jako element komunikacji rzeczywistej i pozorowanej
Renata Maćkowska: Rola kampanii komunikacyjnej w funkcjonowaniu samorządów lokalnych
Rozdział III. Wykorzystanie narzędzi public relations we współczesnej przestrzeni publicznej
Michał Kapias, ks. Grzegorz Polok: Działalność public relations jako antidotum na nieodpowiedzialny przekaz informacji w mediach masowych
Dariusz Kryszk: Public relations na rzecz profesjonalizacji Wojska Polskiego. Studium przypadku
Jerzy Przybysz: Kapitał społeczny w kreowaniu regionalnej tożsamości przedsiębiorstw
Rozdział IV. Public sector and public relations
Anna Adamus-Matuszyńska, Agata Austen, Aldona Frączkiewicz-Wronka: The need for public relations in the management of public sector organizations
Elena Benova, Michal Fabus: Social responsibility of media
Alena Zubalová, Michal Borza, Zuzana Korytárová: Reducing public expenditure – one of the determinants
affecting the efficiency of public sector
Erika Neubauerová, Katarína Hrivková: The impact of global economic and financial crisis on regional local government in the Slovak Republic
Noty o autorach
Bibliografia